Samsung SC45S0 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC45S0 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

m**************@h********** 29-04-2021

(H)Air tracker

Geschreven voor: Samsung SC45S0 zwart, rood

Ik heb deze stofzuiger meer of 12 jaar en altijd tevreden geweest,ik heb 2 poezen,dus altijd alle poezeharen weg gemakkelijk om te onderhouden,pot wasbaar,geen stofzakken meer,heel tevreden maar nu heeft hij zijn laatste adem uitgeblaasd en ben op zoek naar een nieuwe

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Jaap Jansen 06-08-2017

Miskoop van de eeuw

Geschreven voor: Samsung SC45S0 zwart, rood

Dit is een lekker goedkope stofzuiger. Maar zoals bij wel meer goedkope producten geldt hier: goedkoop is duurkoop. Het voorttrekken van de stofzuiger gaat onhandig, omdat de zuigslang heel laag aan de voorkant bevestigd is. Als je iets harder trekt, ligt de stofzuiger heel snel op zijn kop. De stang is van een materiaal gemaakt, dat een beetje zwart afgeeft. Wij hebben een paar oppervlakten met de stang gezogen (zonder de zuigmond), waar zwarte vegen opgekomen zijn door de stang. De zuigkop is bovendien erg smal, waardoor je veel banen moet zuigen. Ook is de stofzuiger erg lawaaiig. De 1500 watt uit zich eerder in veel herrie dan in zuigkracht. De zuigkracht valt namelijk erg tegen. En het lijkt wel of de zuigkracht steeds minder wordt. We hebben de stofzuiger nu een half jaar, en we krijgen er eigenlijk de vloer niet meer goed mee schoon, terwijl we hem wel regelmatig legen en ook het filter al een keer vervangen hebben.

Kortom, deze stofzuiger was echt een miskoop. Binnenkort gaan we een andere stofzuiger kopen, waarbij we iets minder op de prijs en wat meer op de kwaliteit gaan letten. Ik kan deze stofzuiger niemand aanbevelen.

Pluspunten

• Lage prijs

Minpunten

• Zuigslang onhandig bevestigd
  • Materiaal van de stang geeft af
  • Smalle zuigmond
  • Lawaaiig
  • Weinig zuigkracht